badesare bayram dönemlerinde bu hep yaşanıyor arkadaşıma da doktoru bayramda yokum, bayram sonrası da haftası ileri hastalarım var sana sıra gelmez erken alalım demişti.. sağlık sorunu olmadıkça erken doğum yapmanın mantıklı tek bir yanı yok ve doktorların bunu keyfi yapması çok can sıkıcı.. arkadaşım doktorunu değiştirmişti direkt.. devletteki doktorlar asıl riske girmek hiç istemiyor sürekli şikayet ve şiddet olayları döndüğü için, bir sorun olsaydı mutlaka söylerlerdi diye düşünüyorum. Bebeğin gelişimi tamamlandığı an doğum başlıyor zaten müthiş bir düzen ver bedenimizde. Ben olsaydım her hafta muayene olur, sağlık sorunu olmadıkça erken doğuma girmezdim. Sağlıkla kolaylıkla gelsin bebeğin inşaallah.