Ben hamile olduğumu 12 mayısta ilk kan testinde 10,93 ile gördüm sonraki gün çok karın ağrım ve kanamam oldu hastaneye gittim ve değer 9,9 a düştü Bana kimyasal gebelik geçirdiğimi düşük yaptığımı söyledi doktor tekrar beta hcg bakıp sıfırlanması gerektiğini söylediler bugün yani 21 Mayıs ta tekrar kan testi alıp beta hcg baktılar 13,5 olmuş bunun ne olduğunu anlayan bilen var mı ya