Kızlar randevu alamıyorum cildiyeye ,talep oluşturdum falan ama yok. Yüzüm hamilelikte gerçekten çok lekelendi en azından bişey önersin istiyorum, kalıcı olmasından da korkuyorum içten içe. Aile hekimi her bölüm için açıyormu randevu. Benim sağlık ocağı biraz ilgisiz maalesef