Aylinatm 35+0 da sezeryan doğuö yaptım. Solunuö nedeniyle 1 saat sonra küveze alındı. 2. Gün bebeğimin sağ akciperi söndü(pnömotoraks). Şimdi çaresiz onu bekliyorum. Cuma bir hafta olacak vae mı benimle aynı durumu yaşayan? Endişeliyim
Deleted33000 Aylinatm rabbim bebeğine sağlıkla kavusmani nasip etsin inşallah 🥰🥰🥰🥰🥰 üstte kalsın postun
tugceesnygt Allah yardımcın olsun Rabbim su mübarek aylarda yüzüne gülsün insallah evladınla sagsalim evinize gidersiniz
Aylinatm kuloglu evet ilk bebeğimle aralarında 16 ay var bu yüzden riskli ve erken doğum riskim vardı
nasibinkadar Aylinatm rabbim Şafii ismiyle şifa versin iyi olucaksın diye konuş yanına girdiğinde elini tut konuş benim oğlum 15 gün kaldı ciğeri gelişmemişti her gittiğimde yalvardım konuştum onunla çok şükür 7 yaşında 🌸