feslegen50 busraseymaa çatlama günü pik olan gün mü ertesi gün mü oluyor acaba bende ilk kez bu ay ovulasyon denicemde
busraseymaa feslegen50 pik gördükten sonra birliktelik oluyor ilk üç gün sonra pik gördükten sonra ilk günü sıfır olarak saymaya başlıyorsun dpo olarak anlatabilmişimdir inşaAllah
dalyaluna35 Dpo 9 da gebelik testi silik çıkmıştı doğru sonuc vermisti, ovulasyon testinde de cok memnun kalmıştım
busraseymaa meri_ var canım bende dpo10 da öğrendim bu şekilde iki gün sonra kan verdim 86 değer çıktı
meri_ busraseymaa en alta test yükledim bakar mısın seninde böylemiydi Dpo 9 da yaptım ya çok erken yalancı olma ihtimali de olabilir mi
dalyaluna35 meri_ ertesi gun kan vermiştim dpo 10 da 52 çıkmıştı sen de yarin sabah testi yenile silik gorursen tekrar kan ver ☺️