25255 28. Haftadan beri benimde suyum fazlaydı, sen zaten son haftaya gelmişsin canım riskin yok korkma, erken hafta olsa ani su gelişi vs olabiliyor ki bazen cihazlar yanlış da ölçüyor evham yapma, su fazlalığının da nst ile bi alakası yok sancın çıkmış ki serum vermişler, inşallah sağlıkla kucağına alırsın vaktinde