Tomriscvn
İki bebeli anne olarak ben az öz ve gerçekten kullanacağım şeyleri götürdüm. Hatta sezeryan olmamam rağmen hepsi yetti de kullandim da.
Biberon,mama ve emzik koymayın. Bebek 1 hafta anne göğsüne alışsın etsin öyle verirsiniz emzik. Biberona gelirsek olası durumda zaten gidip eczaneden alınır o.
Göğüs pompası ilk oğlumda kullandım biberonla vermiştim sonra gogsumu tutmadı. Ama ikinci oğlumda koymadım. Gerek yok bence ilk etapta. Tabi eve geldikten sonra günde ⅔ sağım yapıp buzluğa koyun. Bide hem mastit olmazsınız ama dediğim gibi hastanede değil.
Bebek için;
İki takım 5li hastane çıkışı (eldiven şapka içinde)
2 tane patikli tulum
4 tane sıfır kol çıtçıtlı zıbın
2 tane çorap (yumuşak olan)
Düz kafa yastığı(2 oğlumda da kullandım ben)
Mevsimine göre battaniye ( benim büyük kışa denk geldiği için nohut battaniye koymuştum. Küçük Nisan’da doğdu ona da penye battaniye koymuştum)
Muslin örtü koydum bide onu da hastanede yattığı yerin altına sermek için koymuştum
Bebek bezi
Islak mendil
3-4 tane alt açma örtüsü
Pişik kremi
Anne için;
3 tane koyu renk kısa kolli pijama takımı (normalde iki tane yeterli ama ne olur ne olmaz)
Uzun kollu hırka(ince)
¾ tane atlet (hastane sıcak ve terleme oluyor)
Öyle alt iç çamaşırı falan koymadım ben ha koymak isterseniz yüksek bel tercih edin
Depend koyun(hastanede zaten hasta bezi veriliyor boşuna almayın. Yani devlette öyle)
Emzirme örtüsü
Emzirme yastığı
Kalın havlu çorap 2 tane yeter
Ben küçük boy kettle da koydum kahve çay içmiştim iki gün.
Anne için en rahat cross terlik.
Kağıt havlu,ıslak mendil,küçük boy çöp poşeti,Nescafe,poşet çay, (hastanede içersiniz)
Göğüs ucu kremi de götürün.
Bide bebeği hastaneden çıkarmak için puset.