rahime0066 bende olmadım gögüs agrım var aşırı Pcosum ama 30 ,35 arası oluyordum gecti günm test yaptım negatf de bilmyorum İnşAllah sizn ki gebelikten dr geceleri ateş basması oluyor gündz üşyorum resmen değişik ruh halindeym duygusal normlde kolay aglayan biri değilmdr