Kızlar selam an itibariyle 37 haftalık olduk 2. Gebeliğim ve ilk doğumum sezaryen oldu bebeğimin şuan ki pozisyonu normal doğum pozisyonunda tam kanalda, kasıklarıma aşırı baskı yapıyor ve bir kaç
Gündür regl Olacakmışım gibi bacaklarımda çokta uzun süreli olmayan ağrı var. Bebeğimin pozisyonundan kaynaklı Sancımın olup olmadığını, olsa da hissetmemekten regl ağrı ile diğer belirtilerde ayıramamaktan çok korkuyorum. Pazartesi kontrolüm var suyum azalmaya başlamış büyük ihtimalle çarşamba perşembe alacak ama bu regl ağrısına benzeyen ağrı nedir bacaklarım kasıklarım ağrıyor şuan