Bende ilk gebelikte yüksek tansiyondan hastanede yatmıştım oğlum da erken doğdu zaten problemli bir gebelikti şuanki hamileliğimde sürekli kalp çarpıntısı kalp ağrısı var gün içerisinde gözlerimin önünde nokta nokta şeyler beliriyor 10 15 saniye sürüyor.(tansiyonla alakalı olduğunu okumuştum) tansiyon takibi yaptığımda sadece küçük tansiyon oynuyor büyük hep sabit.cuma günü kontrole gittiğimde soracağım doktora bende