Havin49_ aisenuraksu ay aşkım yine uygun bana sitenin adını özelden yaz ikizlerime de yaptırmak istiyorum
Havin49_ bsrelif inşaallah canım benim çocuk odası yok malesef ama oturma odamı iptal edicem üç çocukla eşyalar artık odama sığmıyor
senahb hilalaselll4 benim kızlarımın arası da 2 yaş 3 ay. Çok rahat büyüttüm ben. Büyük kızın odasını ayirmistim küçük kız benimle aynı odadaydi geceleri uyanan bir bebek değildi uyansa da büyük kız duymuyordu ağlamasını. Şimdi biri 6 diğeri 4 yaşına geldi ve birbirlerine öyle güzel arkadaslar ki. Hiç canınızı sıkmayın 🌸☺️
mervesunter Bende ilk aile fotoğrafımızı karakalem çizdim. Eşimle birlikte bebişlerimizin ultrason fotoğrafını tutarken. Şimdi annemde ikizlerimiz için kanaviçe isimlerini işliyor. Kapı ve oda süsü olarak kullanacağız✨
oguzkagan_ Havin49_ Oğlumun kapı süsüydü. İkinciye hamileyim henüz başındayız. Ne yaptırırım bilmiyorum. 😁