sassolsobe22 çok teşekkür ederimm🌸 evet kolaydı yapımı, sizde yapabilirsiniz tabikii, eminim çok güzel olur🥰 tül ve kasnağı tuhafiyeden aldım, ayıcık ve dalları organizasyon süsü satılan bi dükkandan aldım, Pleksi yapışkanlı baskıyıda kaftan malzemeleri satan bi yere bastırdım ( yapışkanlı olduğu için çok uygundu) evde silikon tabancam vardı onla yapıştırdım geri kalanları:)) 💞