nzshn Cumartesi gecesinden beri çok fena mide ağrım vardı bulantım yoktu ama 1-2 gün onda sürdü bişey yiyemedim diye düşündüm 3 ayrı hastaneye gittim gaz diyolar normal diyolar bebekde bi sorum hissetmedim ama bu sağ tarafımda biriken gaz veya neyse beni mahvetti daha önce sezeryan oldum böyle acı hissetmedim varmı basına gelen bu durumu yasayan
dilaa09 Ben de 28 haftalığım bu hafta gaz sancısı bende de başladı karnım aşırı geriliyor ve gerçekten ağrı yapıyor , doktor bana rennie dua verdi bugün onu içtim ama etkisi olmadı gibi . Ne yapılır bende bilmiyorum :/