hamiyetozturk351748 Bebeğin durumu iyiyse bekleyin biraz daha, bende ilk hamileliğimde 39+6da doğum yaptım, bu ikinci hamileliğim 39+2 olduk hâlâ gelen giden yok, arkadaşım suni sancı ile doğum yaptı çok zor diyor, bende ne yaptıysam gelmiyor küçük hanım, dua ediyorum kendi sancım gelsin diye başka bişey gelmiyor elden