Benim doktorum kesinlikle izin vermedi :/ bende vicdan azabı çekmemek için boyamadım ebeye sordum doğumdan sonra hemen boyayabilir miyim diye 40 ı çıktıktan sonra çok diplere girmeden boya dedi bize kızılım yani perişan oldu saçlarım ama dayanıyorum 35. Haftadayım