fatmanurturgut Hanileliğimin 19.haftasindayim. İlk Gebeliğim. Fakat hiç bebeğimin hareket ettiğini hissetmedim. Guruldama sesleri ve hafif seyremeler hissediyorum. Ne zaman tam olarak hissedebilirim?
meva_ fatmanurturgut canım bende 17. Hafta da hissetmeye başladım az kalmış senin de birazcıcık sabret bi anda pıt pıt atar senin minnosta ❣️🤗
PakizeMehmet Bende 18 haftalığım bende daha hiç hissetmedim bazıları 12-13 haftada hissettiklerini söylüyor ama bence 24 e kadar yolu var 👍🏻😂
gamze2208 031965 bnde 20 haftalik hamileyim oturdugumd sanki midemin altinda gibi bi gidiklanmalar oluyor acaba bebek hareketimi yoksa midemmi diye dusunuyorum
031965 gamze2208 midenin altına kadar geldiğini sanmıyorum çünkü göbeğinin altında filan hissetmen lazım ilerde yukarı çıkıyor yavaş yavaş