Pazar günü 28 mm olan rahim ağzım bugün 15 mm çıktı ve yarın sabah serklaj olacağım 😔 o kadar moralim bozuldu ki çok üzgünüm. Tüp bebekten sonra bir de bu gerçekten psikolojik olarak zor. Ağladığım kendimi üzdüğüm içinde vicdan azabı çekiyorum bebeklerim etkilensin istemiyorum. Pozitif hikayeler duymaya ihtiyacım var 😔