isitman Merhaba 15 haftalık gebeyim inanılmaz belim ağrıyor bacağıma vurup kitliyor beni resmen sizde de var mı ne zaman geçer bu
eyni isitman bende13 haftalık gebeyim aynı şekilde belden giriyor ve sadece sağ bacağı etkiliyor Dr şuan dinlen bacağını rahatlamak için egzersiz yap önümüzdeki ay magnezyum başlayalım dedi
nrbnsnck isitman bende aynı şekildeyim 30. Hafta bitti artarak devam ediyor ama bende ekstra skolyoz ve fıtık var fizik tedavi önerildi
aslliasya isitman 26. Haftadayım hamilelikte en büyük şikayetim buydu hala devam ediyor özellik yorulursam . Magnezyum iyi gelmişti midemi bozduğu için bıraktım ağrı yine başladı
buketdeniz19 isitman Geçmiyor sanki aynı sorun bendede var sağ tarafımdan vuruyor ağrı çok kötüyüm hamile yastığı aldım birazda olsa rahatladım gece yatarken magnezyum kullanmaya başladım doktorum verdi
pengumommy Haftamda basladi bir süre sonra bir ay bir buçuk ay yuruyemedim 22 haftalık oldum halaa ara ara ağrılarım oluyor
metenisa Haftadayım aylardır çekiyorum o ağrıyı ne zaman çok yorulsam yürütmez hale getiriyor beni sırf siyatik ağrısı bitsin artık diye sezaryan olmayı düşünüyorum