gamze2208 canım ben 16.haftamdan sonra hissetmeye başladım. Başta emin olamadım o mudur yoksa bağırsak hareketi midir diye ama sonra sonra emin oldum :) karnımın sağ alt kısmında pıt pıt diye bir şeyler oluyordu, hani böyle vücut yorulurda kolda bacakta damar hareket eder ya onun gibi düşün, içerde bir oynama var sadece sen hissediyorsun ama dışardan anlaşılmıyor tabiki :)