Kızlar iyi akşamlar 😍 Benim adetim şuan 1 gün gecikti ama son 2-3 gündür kafamı nereye koysam uyuyorum temizlik yaparken hemen bitsede uyusam diye düşünüyorum gece hemen uyumak için bekliyorum ve son 1 haftadır katı akıntı geliyo mantar koku enfeksiyon kaşıntı vs hiçbişey yok sizce bunlar gebelik belirtisimidir bu aydan hiç ama hiç ümidim yoktu ayrıca 🥹