Bumah Hanımlar sabah kahvaltı akşam yemek veriyorum öğle arasıda evdeysek meyve falan veriyorum dışardaysak hiç bişey yemiyo öğlenide yemek mi vermem lazım
1cey Bumah ben öğlen de yemek veriyorum, sadece meyve yanina pankek falan da verebilirsiniz doyurucu şeylerden yani
Bumah 1cey peki bişey daha sorcam oğlum aslında maşallah iyi yiyo ama genede emiyo yemekten sonra alıikanlık mı doymuyo mu anlamıyorum sizinkide bu şekilde mi ve kaç aylık bebeğiniz
1cey Bumah benimki büyük, ben 6-7 aylıkken ki beslenmesinden örnek verdim. Şuan da öğlen veriyorum hâlâ. Alışkanlık da olabilir, çok emiyorsa doymuyordur tabi ama emmesi normal küçük daha
Bumah 1cey çok değil ama hiç öğün yerine geçmiyo yemesi o biraz beni doymuyo mu acaba diye düşündürttü ağzından atmaya başlayınca vermiyorum ama o zamana kadar da iyi yiyo zamanla anlarım heralde doyup doymadıgını öğle arasında pankek falan yapıp veriyim bende