1cey gebeliğim 19 hafta şuan ama ilk hamilelikte yaşamadığım şeyleri şimdi yaşıyorum normal mi krem mi kullanmam gerekir?😅 🙄 Gece uyurken bir iki sefer tek göğsüme anı sızı giriyor gibi oldu,gün içinde de çok hassas ve bazen ağrıyor. Tamam hamilelikte normal biliyorum da acaba önceden emzirdiğim için mi bu kadar yoğun hissediyorum ve erken haftada başladı, krem falan mı kullanmam gerekiyor kii, başına gelen var mı?