Hkrtbg canım geçmiş olsun öncelikle 🌸
En başta şu korku, kaybetmek, acı vs gibi negatif kelimeleri komple çöpe at 👌🥰
Şunu hatırla, neyi anarsan o olur, güzel düşün güzel kelimeler kullan hep tamam mı👍
Hunileşmeyi ilk kez duydum ama hafta olarak şu an erken doğum riski dönemlerindesin o bakımdan belki de riskli gördü seni,
Ben de ilk gebeliğimde 25. Haftada erken doğum riski atlatmıştım nstde sancım felan çıkmıştı yatış verdi dr um ilaç tedavisiyle atlattık elhamdülillah 💕
Sen de atlatırsın inşallah bu günleri, en güzel zamanda en kolay şekilde kucağına alırsın insallah bebeğini 🤲🥰
Dua ve tevekkül et🌸
korkma! Başına Allah’ın yazdığından başkası gelmeyecek 👌😍