sinemkala canım benim önerim,
Çatlama durumu genetik olduğu için aşırı pahalı kremler almaman😁😊 en kalitesinden kullanıp yine de çatlayan arkadaşımın tecrübesi👌 ben gerginlik hissinden dolayı ilk gebeliğimde doğal hindistan cevizi yağı ve bebek yağı kullandım sadece, (evde onlar vardı 😂)elhamdülillah hiç çatlağım olmadı, inşallah bunda da olmaz (18+0) 🤭😊
Doğal yağlar tercih etsen kremden daha iyi bence (naçizane fikrim 🙈)
Hayırla gelsin bebeğin 🥰