anonimmom_ Hamile olduğumu öğrendiğim andan beri kendime bi tane iğne bile almadım almaya niyetleniyorum ama yok alamıyorum normalde sürekli alışveriş yapan biriydim 11+5 günlük hamileyim karnım şimdiden çıktı bazı pantolonlar sıkmaya başladı bişey alsam kaç beden almam gerekiyor onu da bilmiyorum normalde xs-s beden giyiyorum hamile kıyafetini hangi beden almam lazım birde hiç güzel değiller galiba o yüzden bişey alasım gelmiyor benim gibi olan var mı alışveriş yapmak istiyorum ama yapamıyorum
uzuncab anonimmom_ benim 3-4. Aydan sonra pantolonlarım sıkmaya başladı. Sadece 1 tane rahat bol bi pantolon aldım 7. Aydayım onu giyiyorum hala. Hamile pantolonları bol yani 2 ay sonra giymeyeceğim bir şeyi almak istemedim. Hiçbirşeyde almadım 😬😬
feyzaciim anonimmom_ canım ben de son raddeye kadar idare etmeye çalışıyorum ama sanki boşa eziyet. Sabah çok rahat giriyorum zaten içine ama akşam çıkarırken valla çok zor
Ziyangillerrr_ anonimmom_ Asla hamile kıyafetleri almadım beli lastikli bağcıklı pantolonlardan aldım l beden aldım mesela doğumdan sonra bellerine birer pens atar giymeye devam ederim gömlek aldım şuan mesela gömlek kalıpları oversize ise m beden aldım normalse onlarıda l aldım aşır rahat oluyorlar ben tesettürlüyüm mesela bol giyincede çok güzel duruyor🤣 benim ayağım 1 numara büyüdü ayakkabılarım olmuyor umarım doğumdan sonra düzelir🤣
allyslife anonimmom_ ben elbise kadınıyım ya, hep elbise giydiğim için tüm kıyafetlerim oluyor şu an, olmayan sıkan kıyafetim yok. Sadece tayt aldım beli sıkı olmasın diye. Elbiseden devam😂
anonimmom_ feyzaciim evet birde öyle bi sıkıntı var akşama kadar karın şişiyor daha da sıkıyor kıyafetler😄
allyslife Ziyangillerrr_ ay ayak büyümesi doğumdan sonra düzelmiyormuş ya çok üzüldüm ben de duyduğumda😂 inşaallah ayağım büyümeden kapanır bu süreç, çevremde kimse sorduysam düzelmedi hâlâ büyük dediler, arkadaşım da büyüyen ayak nasıl küçülecek geri olduğu gibi kaldı dedi hak verdim😂
anonimmom_ Ziyangillerrr_ ben de tesettürlüyüm ama tuniklerim hep belden bağlamalı o tarz seviyorum ama biraz daha karın büyüdüğünde belden bağlamalı giyemem sanırım 😂 pantolon da büyük beden çuval gibi olmaz mı bacakları falan ya
anonimmom_ allyslife elbise giymeyi hiç sevmiyorum ya geçen sene 40 yılın başı giyeyim dedim içime arı girmiş 2 tane soktu bidaha da giymem sokak ortasında soyunacaktım nerdeyse 😂😂
1cey anonimmom_ en iyisi taytlar oluyor, hem rahat hemde hamilelikten sonra da kullanabiliyorsun, yada elbiseler, salaş da olsa sonradan kullanabiliyorsun, yaz geliyor mesela elbise al bol bol 😅 bende hamile pantolonu da var ama fazla kullanmıyorum.
ntgctsn Yaz geldi artık pantolon yerine bedeninizden bir iki beden büyük elbise alabilirsiniz, şahsen ben öyle yapıyorum, pantolonlar sıkıyor ve hamile kıyafetleri çok çirkin😅o yüzden ben elbiseden devam💞
aslliasya Ben hep elbise giyiyorum birde beli lastikli keten pantolonlarım var iki tane çok rahat oluyor
Ziyangillerrr_ anonimmom_ hayıır hiç çuval gibi olmuyor karından dolayı zaten bel kısmı geriliyor bacaklarda efil efil 🤣
damlasv anonimmom_ şuan alışveriş için çok çok erken henüz hiçbir ödeminiz kilo almanız olmaz ben 8. Aydayım 5. Aydan sonra dolabı komple baştan yeniledim doğuma kadar giyeceğim şekilde önerim elbise almaya çalışın esnek yada bol eşofman tayt pantalon bir giydiğimi ikinciye giyemedim karın hep büyüyor asla olmuyor şuan sadece elbise giyiyorum hep rahat Hemde ah olacak mı telaşı yok
anonimmom_ damlasv evet herkes elbise önerdi en rahatı elbise olacak sanırım kendimi alıştırmam lazım teşekkür ederim ☺️
damlasv anonimmom_ karnınıza bir şey değmesine katlanamayacaksınız ileride evde bile gecelik dışında giyemiyorum en ufak bir şort lastiği bile rahatsız ediyor
Ziyangillerrr_ allyslife İnşallah başına gelmez benimde tek temennim doğumdan sonra normale dönmesi🤣🤣🤣🤣