zubudabi nasılsınız napıyosunuz🌸 bana çok sıcak basıyo bu aralar hem heyecan hem sabırsızlık bi arada. bu hafta hastane çantasını yapmaya başlıcam sizlerde durum nasıl annelerim
semahayall zubudabi 34+4 üm , zorlayıcı tabiki de , sıcakta basıyor ama en çok belim ağrıyor , kemiklerim ağrıyor. Taşımak zor artık bebetoyu , erken doğum riskimden dolayı hastane çantasını 27 lerde hazırlamıştım zaten . Rahatım şimdi 😅
habibe66yks zubudabi 33+3 haftalik dün yıkadım kıyafetleri bugun ütüledim hastane çantasını ayarladım artık o elden cikti sadece kendimlik kaldı onlarida ayarlarim
ebruk0308 zubudabi 33+1 im geçen hafta kasılmalarım başladı yatış yaptım durdurduk ilaçlarla süreyi uzatmaya çalışıyoruz kendimi çok ağır hissediyorum kendini yorma iş yapma dedi doktorum biri 9 biri 4 yaşında iki kızım var 4 gündür sırasıyla ishal kusma oldular onlarla ilgilenmek zorundaydım vücudumun bu halinden çok bunaldım ama kuvöz sürecini bildiğim için elimden geldiğince bebeğimi karnımda tutmaya çalışıyorum bu süre böyle nasıl geçecek bilmiyorum
biriciginannesi 34+4 sıcak basması bende de var mide yanması aşırı var biraz ayakta kalayım bulaşık yıkıyayim hemen belim ağırıyor hastahaneye çantam hazır 1 Haziran’da bebeğimi kucağıma alacam inşallah
zubudabi biriciginannesi sağlıkla kucağınıza alın 1 haziran da kaç haftalık oluyorsunuz? benim de doğum günüm aynı zamanda🥹
whsh Çok afedersiniz birşey sormak istiyorum benim ilişki esnasında karnım çok sertleşiyor ve o esnada da ağrım çok oluyor karnıma ağrılar atıyor bu durumu yaşıyan var mı
biriciginannesi whsh o sorun bende de oluyor canm karnım taş gibi oluyor yıkandıktan sorna da ağrım oluyor sorna uzanınca geçiyor
hayat2 ebruk0308 karın sertleşmesi bende yaşıyorum ama doktor olabilir dedi kasılmada ek olarak me oluyor bende endişeleniyorum
AsyarRabiia zubudabi Ateş beynimden çıkacak gibi. Ben tuvaletten çıkmayacak gibi 😂 sıkıldım artık kemiklerimi kırıyo her gün güzel yavrum. Yalancı sancılarım var umarım erken gelmek istemez vs vs vs 😂