caaykoliiik ben ilk gebeliğimde çok ağır hasta olmuştum(25. haftalar felan) drum aksef diye bir antibiyotik kullandırmıştı, bazı ilaçlar gebelikte kullanılıyor canım drunla görüş bence, ne zaman gebe kalacağnı bilemeyebilirsin 🙄
Sağlığını da erteleme bebiş planını da bence geçmiş olsun 😉🥰😍