gamssu Merhabalar anneleeer Trimester de hangi takviye edicileri kullandınız veya kullanıyorsunuz Bana doktorum elenatal 1 ve ecopirin verdi 4 gündür kullanıyorum ilk gebelibiliğimde sadece folbiol kullanmıştım
kaanmoomm gamssu bende elenatal 1 , kalsiyum , D vitamini kullanıyorum Doğumdan sonra da solgar b 12sini kullanacağım süt yapsın diye
gamssu Daha devlet hastanesine gitmedim kontrole özel polikinlik verince bi içim rahat etmedi merak ettim kullanan var mı diye ilk doğumum erken oldu benim onun için verildi diye düşünmüştüm