aynenfarketmez Kızlar 35 +2 haftalık gebeyim kahverengi lekelenmem oldu alttan muayene ettiler yoğun enfeksiyon var dediler antibiyotik kullanıyorum ama fayda etmiyor sizlerin bulduğu bir çözüm var mı
ekiminannesii aynenfarketmez idrar yolu enfeksiyonunu bir kez yaşadım o da doğumdan sonraydı. Sondaya bağlı olduğunu düşündüm. Bol su içtim ve kaynatıp soğuttuğum bir şişe suyu sirke ile karıştırıp tuvalete koydum her defasında o suyla taharet yaptım öyle geçirdim ilaç kullanmadan
anonimhesappp aynenfarketmez doktor bana da monurol verdi crp 22 çıktığı için. Geçeceğine inanarak kullanmıştım geçirmiyor mu 🥲😢
aynenfarketmez anonimhesappp 2 kez kullandım geçmedi benden kaynaklı da olabilir çok az su tüketiyordum
Zuled anonimhesappp sıkıntın var mıydı ki canım benimde Crp 27 çıktı korktum biraz enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi de
anonimhesappp Zuled hayır ne yanma vardı ne koku sağlık ocağı rutin tahlile çağırdı orda yüksek çıktı. Antibiyotik içtim yarın kendi doktoruma randevum var inşallah düşmüştür ya 😢
Zuled anonimhesappp benimde düşmemiş idrar tahlili verdim orda enfeksiyon çıktı urocareyle zimaks yazmış doktor