parla94 Benim de bel ve bacağımda ağrı vardı. Fizyoterapiye gidiyorum manuel terapi yapıyor iyi geldi
edasahan7 rmy1 bende 11+4üm başındann beri bel ağrım var şuan doktor herşey normal diyor sizin o haftalarda da var mıydı acaba ya kasıklarda da ara ara oluyor