Sevgili anne adayları, benimde ilk gebeliğim kimyasal olduğu için sizi çok iyi anlıyorum, o üzücü durumu yaşadım, Allah kimseye yaşatmasın. Sonraki gebeliğimde ilk zamanlar bende öyleydim sürekli acaba, ya olmazsa, ya duymazsam, ya görmezsem, ya aynı şeyleri yaşarsam, diyordum… Ve cidden ilk keseyi görüp bebeğin kalp atışlarını doktorum duyamadı, haftaya gün verdi… İnanın bana o kadar üzücü ve kaygı dolu bir haftaydı ki…sonra duyduk elhamdülillah, gözyaşlarımı hiç tutmadım inanılmaz bir duygu yaşıyorsunuz o an çünkü. Yani bunları hissetmeniz o kadar normal ki, korkmayın demiyorum ister istemez insan endişe ediyor ancak tevekkül edin ve sabırla bekleyin güzel düşünün. Olumsuz düşünmeyin bu ilk zamanların kıymetini bilin. Biz mi? Biz 26+2 olduk teyzeleri dua edin, kucağıma hayırla sağlıkla alayım. Darısı hepimizin başına inşallah 🌼