seeyma17 kilolu gebelik birçok açıdan zor ve tıbbi olarak da riskli görülüyor, insanlar iki kişilik yiyip 25-30 kilo aldığı için doktorlar da biraz daha sert bu konuda gördüğüm kadarıyla. İlk 4-5 aya kadar bebek annenin depolanan vitaminleriyle besleniyor, bu sebeple ne kadar yediğinden ziyade ne yediğin önemli canım. Olabildiğince protein odaklı, sağlıklı beslenmeye çalış. Karbonhidrat, meyve ve tatlı grubunu dengeli tüket. İlk 4-5 ay kilo almaya gerek yok ben şu an 5.aydımdayım bebeim en son 275 gramdı. Yani bebeğe giden bir kilo yok o daha küçük. Alınan kilo tamamen bize kalıyor, gebelikte asıl kilo 30.haftadan sonra bebeğin hızlı kilo alması ile başlıyor su vesaire de eklenince kilo fazlalaşıyor zaten. Ben de 80le gebe kaldım, ilk 3 ay çok kustum hiç beslenemedim 71′e düştüm. 2 aydır kilomu koruyorum 71′im. Sağlıklı ve dengeli beslenince sorun yok. Olabildiğince kilomu korumaya çalışıyorum. Sen de kontrollü ilerle, canının istediklerinden de az az ye tabii ki, hiç yememezlik yapma. Akşam bir şeyler yeme, gün içinde mutlaka 2 litre su iç. Az kilo ile sağlıkla kapatırsın süreci inşaallah.