symnr123 kuzlar 7+5 olduk kalp atsı fln duyulmuştu az once çokçok açık kahverengı akımtı geldıgını farkettım duphaston içtım bıtane acıle gıtmek gerekırmı ya normlde sarı akıntı oluyodu bunun rengı farklı sanki
CokCahilsinKeskeOlsen symnr123 Riske atmayın gidin eğer ki doktorunuza ulaşabilme ihtimaliniz varsa ekstra bilgisinj verin. Gebelikte kanama türleri normal denilir. En azından kontrol amaçlı bence gidin. V
rmy1 symnr123 gebeliğimin başından beri yaşıyorum kanama alanım vardı geçti şükür 6.haftada başladı 8de bitmişti şu an 15 haftalık gebeyim hala açık kahverengi şekilde akıntım oluyor bi sıkıntı yok gelişimde felan sebepte yok ama oluyor
symnr123 CokCahilsinKeskeOlsen doktorum dewlet hastanesınde ımkansız ulaşabılmek yarın zaten kontrol gunum tekrar gelırse acıle gderım dye dsundum