sarilale123 bacım ben devlette doğum yaptım sütüm gelmedi ve mama için hemşire odasına gidiyordum, karton bardakta hazırlayıp veriyorlardı bana 😂 sonra ben plastik götürdüm e tabi bide hazırlıklı olmadığımız için kaşık vs de yoktu plastik kaşıkla içirmişti annem 🥹 hatırlayınca rezillik resmen biberonda yasaktı, eve gelince direkt biberonla verdim velhasıl hazırlayıp verdiler 😂 bende evde de mama yapıyorum içme suyunu ısıtıyorum sadece ya kaynamış ılımış vaktim olmayabiliyor