Merhaba arkadaşlar. Bene geçen gün evde düşük yaptım acıdan bayılıyordum annem üzerime su döktü kendime geldim ki bebeğim minicikti 10 haftalık. Dedimki asla normal doğuramam. sezeryan konusunda da gaz problemi olan bir değilsen sorun yok ama gaz sorunun varsa acıdan ölürsün. Ben çok sıkımtısını yaşadım ilk doğumum sezeryandı ve 1 hafta sancı çektim. O nednele sezeryan tarihinden önceki bir iki gün yediklerine dikkat edersen sorun yaşamazsın.