neslihan2519 Kızlar çalışabilir raporu almak için tam 32+0 da mı olmamız gerekiyor? Bayram tatiline denk geliyor 31+2 de alabilir miyim?
eminaas neslihan2519 32 haftalıkken veriliyor ya da 32 haftalık geçince ama 32’den önce kesinlikle verilmiyor
denizkavsal neslihan2519 benim de bayrama denk geliyor, doktorum 1 haziranda gel sorun olmaz, raporda biz ne yazarsak o şekilde geçiyor dedi. Doktorunuz ile görüşün isterseniz.
eminaas neslihan2519 yok yaşamazsınız mesela benim doktorum 32 hafta olunca geleceksin demişti öncesini asla kabul etmemişti