damicey merhabalar süpersiniz. Ben cvs yaptırdım ve dğn sonuç çıktı denildi bi gittik karyotip çıkmış. Mikroaaray çıkmamış. Mikroarray testi ne kadar sğürede çıkıyor.
Bize başta 1 ayda çıkar genelde demişlerdi. 1 ayda sadece karyotip çıkabildi? O da temiz geldi şimdi mikroaaryi bekliyoruz
Sizde neden istenmişti?