Merhabalar anneler benim sat tarihim 8 Nisan 7 Mayıs da ilk beta hcg verdiğim de reglim 3 gün gecikti kan sonucum 1113 çıktı daha sonra 11 Mayıs da verdiğim de 2186 ve bugün tekrar verdim 4726 çıktı ama kesenin görüntüsü için düzensiz bekleyelim dediler bunu daha önce yaşayıp sonrasında sorunsuz ilerleyen oldu mu ?