leblebi_ Kızlar bebeğim çok hareketli iki üç gündür hiç hareket hissetmiyorum sizce normalmi bi sorun olabilir mi kanama vs olmadı ağrımda yok
Anneadayiozlem leblebi_ kesinlikle hareket hiç yoksa bir gün bile sıkıntılı bir durum acile başvurmalısınız
twobabymomm leblebi_ 29 haftada bişey var bence 🤭ben de birkaç gün az hissettim sonra normale döndü şimdi 30 un icindeyiz
senemyetis 29 haftada bi sorun var ya benimde tam 4 gün nerdeyse hiç hareket etmedi 30 a girdik kıpır kıpır başladı
ablaelos senemyetis bende 24 ün haftasınu aşırı hareketliydi dışarıdan bile görünüyordu bir iki gündür o kadar tek tük ki doğru mu hissettim diye içimde bir sıkıntı var. Kaç haftadan sonra takip gerekiyor bilen yazabilir mi?
senemyetis ablaelos ben doktoruma sordum hareket saymaya gerek yok dedi ya strese girince daha çok hareket etmiyolar yada yorulunca da aynı oluyo. Bide tetanoz aşısı olduktan sonra tesadüf mü bilmiyorum yine hareketleri azalmıştı.
ablaelos senemyetis kesinlikle benimde aynısı oldu ilk dozdan sonra. 2. Doz haftaya yaptıracağım. Evet biraz yorgunum bende ona bağlamak istiyorum. Çok hafif tek tük vuruyor, panik olmak istemiyorum yoksa endişeliyim aslında ama inşallah iyidir bebişler
senemyetis ablaelos iyidir iyidir allahın izniyle içini ferah tut 🙏 büyüme atağı olan haftalarda da pek hareket etmiyolarmış öyle de duydum allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
melismersin leblebi_ çok yordun mu kendini tatlım. Ben o haftalarda çok yormuştum kendimi strese girdim acile gitmiştim uyuyordu 🫣 ama yinede baktın hiç hareket yok birşey olmasa bile içini rahatlatmak için git bence acile. Elhanlıysan benim gibi stres yiyip bitiriyor valla