Hipertansiyon hastasıyım bir kızım var 7 sene önce 33 haftalık sağlıklı bir doğum yaptım. Şimdi yine hamileyim 4hafta + 5 günlük. Doktora gittim neden hamile kaldın bebekte gelişmez, sen de risklisin biz sana bakmak istemeyiz vs. Ölecek mişim gibi konuştu ağlayarak çıktım. Bitik haldeyim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 😪