susu1234 Merhaba, dış gebelik sürecindeyim. Daha öncede geçirdim ama kendinden düşmüştü. Şimdi doktor iğne yapılmasını önerdi. Daha önce iğne vurulanlar yan etki yaşadınız mı? Süreç nasıl geçti ?
maviiideniz susu1234 ben 2 doz oldum 2 kalçadan ama yan etki yaşamadım sadece gebeliğin yok olmasına baglı agrı yaşadım ondada agrı kesici iğne vurdular sonrada kanamam oldu. zaten günleri var gidip kan veriyosun düşiyor mu degerin diye sıfırlanana kadar
3boysmom susu1234 çok geçmiş olsun ben 1 hafta hastahanede yattım iğne 2 doz oldum o sürede ama düşmedi ve sol tüpüm alındı malesef. iğne bende sadece saç dökülmesi yaptı hastahanedeyken ama başka bir yan etki olmadı çok şükür
ballim_dunya susu1234 merhaba geçmiş olsun 💐 dış gebelik geçirdiğinizi nasıl anladınız ? Bende çok korkuyorum inşallah öyle birşey olmaz
sdc 1 sene önce geçirmiştim çok kötü mide bulantısı yaptı çubuk kreker iyi gelmişti bide ilaç isteyebilirsiniz 2. Dozu da hastanede aldım onda birşey olmadı sanırım hastanede ilaç verdiler geçmiş olsun.
maviiideniz susu1234 sağol canım zor bir süreç 10 gün sürüyor ama etkisi daha fazla tabi agrın olursa yatırıyolar yatmak istemezsen kagıt imzalattılar bana
susu1234 maviiideniz anladım. Teşekkür ederim cevaplarınız için. Sonradan süreç bitince rahim filmi çektirdiniz mi ? Doktor bitince çekicez dedi de. Ağrılı bir şey mi ?
maviiideniz susu1234 bana öyle bişey denmedi ama sıfırlandıgında degerim ben knedim jinekoljiye randevu alıp gittim malum devlete randevusuz bakmıyorlar çok şükür bi sorun yok dendi 6 ay gebelik düşünmüyorsunuz yasak önermiyoruz dedi kasım ayında yaşadım bende bu süreci rabbim yardımcın olsun bol bol oku dua et ben hem kürtaj oldum hemde dış gebelik arka arkaya rahmimdede dıştada gebeliğim varmış bu süreci çok iyi biliyorum o yüzden ve ilk defa yaşadım bu süreçleri
susu1234 maviiideniz ben geçen sene yaşadım bir dış gebelik. Hcg takibi yapıldı 2 ay, kendi kendine düştü. Kanamam ağrım çoktu. Bunda kanamam ve ağrım az ama değer yükseliyor gibi. Doktor iğne vuralım dedi. Zor süreçler gerçekten yaşamayan bilmez. Psikolojik olarak yıratıyor takip vs.
susu1234 3boysmom çok geçmiş olsun sizede. Saç dökülmesi ilk dozda olmuyor dediler. İkinci dozda oluyor herhalde.
gul558 Şuan hastanede yatıyorum 2 gün önce iğne iğne yapıldı cumartesi kan alınacak Salı günü de kıyaslama yapılacak inşallah geçer biter
blg123 bende iki kez dış gebelik geçirdim ilkinde tek doz iğne yapıldı ama hastanede yattım iç kanama başlamış dediler sonra kanama kendi kendine durdu ikincide 2 doz oldum evde geçirdim süreci ama beta sıfırlanması uzun sürdü 2.den sonra rahim filmi çektirdim eşim sperm testi yaptırdı bi sorun çıkmadı rahim filminden sonra 2. ay hamile kaldım çok şükür şuan kızım gayet sağlıklı 16 haftalık olduk bile 🙏
susu1234 znnnr sol kasık ağrısı, ultrasonda solda kanama alanı gözüküyor, hcg değeri yükseliyor yavaş yavaş. Öyle tanı koydu. Doktor iğne yapalım dedi ama Değer henüz düşük diye iğne vurulmadım henüz. Bekliyorum bakalım.
znnnr susu1234 benim solda hafif batma gibi bişey var ama öyle baskın bi ağrı beni sosyal hayatımdan edecek tarzda bişey değil ama belim aşırı ağrıyor hcg iki gün sonunda bir artmış sadece