Merhaba kizlar 28 haftalık hamileyim. Dün sabah sağ tarafıma bir ağrı girdi çok şiddetli. Hastaneye gittim idrar kan tahlili tuttular emara girdim mecbur. Bobregimde 2 cm genişlik var dediler. Şişme var dediler. Aklıma karistran iki soru var. Emar bebeğe zarar verir mi sizce? Birde bu sorunu yaşayan var mı tavsiyeleriniz nedir