selmanacar benim 4 lü tarama da yüksek riskli çıktı her gittiğim doktor amniyosentez dedi detaylı da da ense kalınlığı 6.5 çıktı detaylıda ki o sonuçtan sonra geçen hafta amniyosentez yaptırdım bugun de ön sonucum açıklandı temiz çıktı. Ben amniyosentez i doğuma kadar kendimi hazırlamak, psikolojimi hazırlamak için yaptırdım bir tane daha evladım vardı çünkü. O an ki lohusa psikolojisi ile doğumda öğrenseydim daha kötü etkilenirdim. Şükürler olsun ki temiz çıktı.