Merhaba arkadaşlar doğum yapalım 2 ay oldu bu zamana kadar sütüm az olduğu için mama destekli gittim hep bebegin zor doyuyordu genelde göğsümün biri hep dolu ve sert okurdu diğeri hep yumusak olurdu 2 gündür iki göğsümde dolu ve şiş durumda çatlayacak gibi bu neden olabilir daha öncesinde o kadar su içtim süt yapan şeyler yedim sütüm olmuyordu şimdi de hiç bişey yapmasam sa vücut süt üretiyor akiyor sürekli goguslerim çok ağır olsa bi dert olmasa bi dert durumundayin suanda