Kızlar ben şimdi son adet tarihime göre 29 haftalığım
Bugün doktora gittim usg de 31 hafta 4 günlük çıktı ölçümlere göre ve kilosuda 1700 civarında dedi herseyde normal dedi
Kontrolleride 2 haftada 1 e düşürdü 1 aydan
Benim aklıma takılan birşey var başınıza böyle bir durum geldimi ve doğumu son adet tarihimin haftasına göre mi olacak yoksa usg de çıkan tarihe göre mi. Sezeryan doğum bu arada