denizali21 Merhaba hanımlar bebek hareketlerini tam hangi bölgede hissediyosunuz ben hep kasikta hissediyorum ve sanki bazen vajinama baskı yapıyor gibi zaten göbeğim büyüdü ama hala aşağıda normal mi ya
merve_tp denizali21 24+4 benim canım. Bazen kasıkta bazen vajinaya doğru baskı yapıyor gibi göbek deliğimin üstünde yanında yani hissediyorum bayağı. Bazı günler daha yoğun bazı günler daha az
merve_tp denizali21 ultrasonda doktor bir şey demedi mi? Normal olabilir plasentayla alakalı falan belki de daha geç hissedeceksin yukarıda. Doktoruna danıştın mı?
denizali21 merve_tp hayır sormadım oda bir şey demedi ama bu hafta gittiğimde sormayı düşünüyorum normal mi diye