kedilivebebeli Bsssse 40 74 120 240 398 olarak arttı ve ben bıraktım çünkü doktor normal dedi ama ben nedense endişe ettim sanırım 2 kati artmalı diye cok alıştırmışlar bizi
parla94 Bsssse ben o değerlerde yaptırmamıştım. 29 la öğrenmiştim bende birkaç tahlilden sonra ultrason zamanını hesaplayıp ona göre doktora gitmiştim
Bsssse znnnr hızla artarken biranda %50 olunca biran endişelenmiştim ama yazılanları görünce rahatladım
znnnr Bsssse sen doktorlara oradaki sağlık çalışanlarına seni takip edenlere güven inşallah bir sıkıntı olmayacak stres yapıp da çocuğunu etkileme😍
feyzaciim Bsssse canım binden sonra artış hızı düşüyor betanın önemi kalmıyor. 6. Haftada kese görmeye git değerlere takılıp canını sıkma yahu koca bebek olmus anası hala beta takip ediyor yaa 😍😍
Bsssse feyzaciim bu kaygılar korkular hep önceki gebeliğimdenn çok rahatladım sizlerin yorumlarıyla çok teşekkür ederim🥰🙏🏻