230121_Mthn doğum yaptıktan sonra oldu iki aydır uğraşıyorum ellerim çok fena yara doktorlar diyor ki ellerini sabunlama ben çocuğun altına alıyorum nasıl sabunlamam , mikrop bulaştırırım diye korkuyorum defalarca sabunluyorum tabii ki ,kortizonlu kremler kullandım hiçbir işe yaramıyor en sonunda okutalım dedik birazdan eşimin arkadaşı okumaya gelecek inşallah işe yarar🥺🥺🥺