Hanımlar sizede sormak istedim yaşayan var mı? 13 haftalık hamileyim bulantım olurdu ama hiç kusmam olmazdi dün geceden beri kusuyorum boğazım tahriş oldu artık sizce normalmi ve bu iki üç gündür kramp ve sancımda arttı biraz rahatlıyorum birden giriyor