Kızlar merhaba bugün ilk kez nst bağlandım doktorum sonucu görünce çok şaşırdı ve hemen bi açıklık muayenesi yaptı açıklığın yok dedi üc tane yirmiser dakika arayla ilac aldım ve serum takıldı sonra tekrar nstye girdim yine var sancın ama ilk gibi degil gerçi şuan ilacın etkisi de olabilir sancı hissedersen hemen gel dedi üc gün sonra tekrar kontrole çağırdı ben sancı hissetmiyorum sadece bebegim hareket ettikce tek tarafa toplanıp sertleşiyor sonra geçiyor bu mu sancı ve ne kadar süre sonra dogururum sizce başına gelen fikri olan var mı hazırlıklı degildim henüz doğmaz diyordum kendimce çantası falan her şeyi hazır ama ben kafa olarak hazır degilmişim